Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει



Αρχικά δείξαμε στα παιδιά  ppt που παρουσίαζε μια κότα που αφού μεγάλωσε τα κοτοπουλάκια της τους ανέθεσε την εργασία να φυλάξουν και να πολλαπλασιάσουν τα σποράκια ( φακές ) που φύλαγε στην αποθήκη της. Όλα αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να φυτέψουν τα σποράκια για να γίνουν περισσότερα. 

Αυτό είναι το ppt
https://drive.google.com/file/d/0B4uWlJrYjdC7OTgtal9QdG9Ya00/view?usp=sharing




Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες καθορισμένης από εμάς σύνθεσης, καθώς υπήρχαν ποικίλες υποχρεώσεις που θα αναλάμβανε.

1η ομάδα : Το κοτοπουλάκι ήταν τεμπέλικο και βαριόταν να ποτίζει. ΒΑΡΙΕΜΑΙ, ΒΑΡΙΕΜΑΙ φώναζε...( βαριελεμέςτο ονόμασε η ομάδα του)

2η ομάδα: Το κοτοπουλάκι δεν ήθελε να λερώσει τα ωραία φτεράκια του και χρησιμοποίησε βαμβάκι αντί για χώμα.ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ, ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ φώναζε....( Μπλιαχ)
3η ομάδα:Το κοτοπουλάκι ήταν φοβιτσιάρικο και αποφάσισε να κρύψει σε ένα κουτί τα σποράκια. ΦΟΒΑΜΑΙ, ΦΟΒΑΜΑΙ φώναζε... ( φόβος)
4η ομάδα: Το κοτοπουλάκι δεν φοβόταν να λερώσει τα ωραία φτεράκια του, χρησιμοποίησε χώμα και αποφάσισε να το ποτίζε τακτικά και να το βάλει στο παράθυρο για να έχει φως. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ φώναζε... ( εργατικό)


Στα διάφανα ποτήρια (για να παρακολουθούν τις ρίζες) τοποθέτησε κάθε ομάδα χώμα ή βαμβάκι 








Κατασκεύασαν και έδωσαν ονομα στο κοτοπουλάκι τους.






Κάθε Παρασκευή,  κάθε ομάδα φροντίζει, παρατηρεί και καταγράφει.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ομάδα φόβος, αφού το φυτό είναι κίτρινο και προσπαθεί να βγει από τη μικρή τρυπούλα της κούτας. ( Είναι σιτάρι... λένε, Τί φυτέψατε;;;;;; ρωτάω εγώ) 



 Μετά από τέσσερις εβδομάδες!!!!

 Οι καταγραφές των παιδιών όπως τις υπαγόρευσαν στην εκπαιδευτικό και όπως την ζωγράφισε η κάθε ομάδα