Στη πρώτη γνωρίστηκαν και τραγούδησαν, στη δεύτερη παρουσίασαν τα μνημεία που επέλεξαν και στη τρίτη διάβασαν το όμορφο παραμύθι που δημιούργησαν, και αποτίμησαν το πρόγραμμα λέγοντας τι τους άρεσε ενώ έστειλαν ένα μήνυμα στους φίλους τους.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι το σχολείο μας είχε αρκετά προβλήματα σύνδεσης που με στωικότητα τα παιδιά περίμεναν μέχρι να ξεπεραστούν.
Οι εκπαιδευτικοί είχαμε αρκετές τηλεσυναντήσεις προκειμένου να διευθετηθούν ζητήματα που αφορούσαν το έργο. Ακόμα υπήρξαν πολλές επικοινωνίες μέσω τηλεφώνου, email, αλλά και ταχυδρομείου. Ήταν μια εξαιρετική συνεργασία που είμαστε τυχεροί που τη βιώσαμε.