Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024

Φθινόπωρο - Φύλλα - Σταφύλι - Μυθολογία

 Συνεχίζοντας τη θεματική Φθινόπωρο βγήκαμε να παρατηρήσουμε και να συλλέξουμε φύλλα.


Χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες και κάθε ομάδα πήρε από μια τσάντα για να βάζει τα φύλλα που συλλέγει από το δρόμο που οδηγεί στο σχολείο μας. Άλλες ομάδες θα μάζευαν φύλλα πάνω από τα δέντρα και άλλες από κάτω.


Επιστρέφοντας καθίσαμε και είπαμε τι παρατηρήσαμε.


Στη τάξη μας δημιουργήσαμε τη κύρια Πάνω και το κυρίο Κάτω που αντί για μαλλιά είχαν φύλλα.


Γλυκό σταφύλι

Αρχικά διαβάσαμε τη συνταγή που είπαμε είναι κώδικας και πρέπει να την ακολουθήσουμε κατά γράμμα. Δοκιμάσαμε και τη ποικιλία σταφίδα και βρήκαμε ότι μας αρέσει πολύ!


Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες, καθαρίσαμε τις ρόγες και τις τοποθετήσαμε σε ποτήρια. Κάθε ομάδα 3 ποτήρια σταφίδα και 1 ποτήρι ζάχαρη.


Τοποθετήσαμε στη κατσαρόλα σύμφωνα με τη συνταγή τα υλικά και το ψήσιμο το ανέλαβαν οι δασκάλες μας.



Διακοσμήσαμε τη συνταγή σε ατομικό φύλλο εργασίας για να τη βάλουμε στο φάκελο μας.


Ο θεός Διόνυσος και οι Τυρρηνοί πειρατές. 

Μιλήσαμε και θυμηθήκαμε το Θεό Διόνυσο - το Θεό του Κρασιού. Στη συνέχεια η νηπιαγωγός μας, μας διηγήθηκε το μύθο ενώ συγχρόνως τον ζωγράφιζε. Δημιουργήθηκαν έτσι τρεις σκηνές. 


Παρατηρήσαμε την εικόνα του αγγείου και βρήκαμε ποια σκηνή παριστάνει. 

Αναδιηγηθήκαμε την ιστορία, απαντήσαμε σε ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και τοποθετήσαμε τις σκηνές σε χρονολογική σειρά.

Τέλος ζωγραφήσαμε μια σκηνή που επιλέξαμε εμείς από την ιστορία, με τη σύμβαση να την βάλουμε μέσα σε κύκλο όπως στο αγγείο.