Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Παρατήρηση, περιγραφή, καταγραφή...


Αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε την πρώτη μας έξοδο από το σχολείο και να παρατηρήσουμε το περιβάλλον και τον καιρό.  Είναι πολύ σημαντικό να ασκηθούμε στην παρατήρηση, στην περιγραφή και στην καταγραφή των εντυπώσεων μας. Ακόμα να καταφέρουμε να λειτουργήσουμε σε μεγαλύτερες ομάδες  και να συνεργαστούμε. 

 Χωριστήκαμε αρχικά σε ομάδες όπως η κυρία μας νόμιζε, γιατί ήταν δύσκολη αποστολή και έπρεπε να γίνουν όλα σωστά. 


 Η μπλε ομάδα είχε αποστολή να παρατηρήσει ότι έβλεπε πάνω. Η κόκκινη ότι έβλεπε μπροστά και η πράσινη ότι έβλεπε κάτω.
Στη συνέχεια πήραμε μικρές τσάντες για να συλλέξουμε αντικείμενα ή οτι άλλο θέλαμε και βγήκαμε στο δρόμο γύρω από το σχολείο μας.
Λειτουργήσαμε πολύ καλά, σταματούσαμε, παρατηρούσαμε, αλληλεπιδρούσαμε και συνεχίζαμε.
Όταν επιστρέψαμε στη τάξη καταγράψαμε τις παρατηρήσεις μας με ζωγραφική και τις υπαγορεύσαμε στη κυρία μας για να τις γράψει.






Πριν από αυτή τη δραστηριότητα είχαν προηγηθεί άλλες για να προετοιμαστούμε.
 Από την αρχή της χρονιάς ασκούμαστε να παρατηρούμε αντικείμενα, κατασκευές, διαδικασίες και άλλα και να τα περιγράφουμε στους συμμαθητές και τις κυρίες μας. 

Περιγραφή αντικειμένου, κατασκευής :
Τι είναι, ποιος το έφτιαξε, τι έχει επάνω, πως το χρησιμοποιούμε, από τι υλικό είναι φτιαγμένο.




Περιγραφή διαδικασίας:
Τι κάναμε στην αρχή , τι μετά, τι στη συνέχεια....

Πως φυτέψαμε ένα λουλούδι.
Πρώτα βάλαμε πέτρες, μετά χώμα, μετά το λουλούδι και τέλος νερό!