Τρίτη 15 Μαρτίου 2022

Άνοιξη - Ο κήπος μας ανανεώνεται!!

 Το 26ο Νηπιαγωγείο Χανίων συμμετέχει στο Περιφερειακό δίκτυο Π.Ε. Σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης με θέμα: «Ένας Κήπος στο Σχολείο μου» που λειτουργεί το Κέντρο περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου .


Στα πλαίσια του δικτύου και γιορτάζοντας την Ημέρα για το Κλίμα, είχαμε φυτέψει το μικρό κήπο των νηπιαγωγείων μας. Περισσότερα μπορείτε να δείτε σε παλαιότερη ανάρτησή μας.

https://26nipchanion.blogspot.com/2021/10/2210.html


Μετά το Χειμώνα ο κήπος μας χρειαζόταν ανανέωση και  γι' αυτήν φρόντισε το δίκτυο.

 Όπως μας ενημέρωσαν από το ΚΠΕ Βάμου είχαμε τη δυνατότητα να προμηθευτούμε χώμα, φυτά, λιπάσμα και άλλα υλικά από τα φυτώρια "Εν Κήπω".

  Όπως μάθαμε ένας από τους χορηγούς είναι η  ΓΑΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ & ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΣΥΝ.ΠΕ, που υπεύθυνοι είναι γονείς παιδιού που παλαιότερα φοίτησε στο νηπιαγωγείου μας. Τους ευχαριστούμε που μας θυμόνται!!




Προμηθευτήκαμε τα υλικά από το "Εν Κήπω" και σήμερα ήρθε υπάλληλος από το Δήμο Χανίων, γέμισε τα παρτέρια με χώμα, κλάδεψε και φύτεψε και εμείς όμως φοβεροί κηπουροί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Τέλος ποτίσαμε τα φυτά μας.







Οι σκοποί του δικτύου είναι:

-          Η προαγωγή και η ανάπτυξη της Π.Ε. στα σχολεία

-          Η ευαισθητοποίηση, η ενεργοποίηση και η απόκτηση από τους μαθητές κριτικής σκέψης  σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος

-          Η ευαισθητοποίηση μαθητών κι εκπαιδευτικών για την βιοποικιλότητα, την τοπική χλωρίδα της Κρήτης και την αλλαγή του περιβάλλοντος του σχολείου μέσα από την εισαγωγή πρασίνου και τη δημιουργία σχολικών κήπων, η επικοινωνία και ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών και μαθητών.

Οι επιμέρους στόχοι είναι:

-          Η ενεργή και συνειδητή συμμετοχή των μαθητών στη διαχείριση του φυσικού, κοινωνικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης.

-          Η οριζόντια επικοινωνία και η δικτύωση των σχολείων. 

-          Η έμμεση επίδραση στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, (οικογένεια, φίλοι, γειτονιά), αφού οι μαθητές λειτουργούν ως «πυρήνες» ευαισθητοποίησης.