Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

WRO Hellas Ο τρισφαιροπύραυλος σε αποστολή στο Διάστημα.


Το 26ο Νηπιαγωγείο συμμετείχε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO  Hellas 2020 - 2021.

https://youtu.be/ta0Z9JK_qgM



 Τα παιδιά πριν τη καραντίνα είχαν προσεγγίσει την ενότητα Πλανήτες όπως φαίνεται στον σύνδεσμο.  

https://26nipchanion.blogspot.com/2021/03/blog-post_20.html?m=0

 

Ακόμα είχαν ασκηθεί μέσα από πρόγραμμα etwinning και την code week στην κωδικοποίηση, προγραμματισμό ενός εκπαιδευτικού ρομπότ και στήσιμο μιας πίστας.   

 https://26nipchanion.blogspot.com/2021/02/codeweekeu-you-are-winner.html?m=0

 


 Το σενάριο στηρίζεται στο δικό μας τέλος για το παραμύθι

«Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει να πάει στο διάστημα».

Σύμφωνα με αυτό ο Ζαχαρίας χάνει 3 παιχνίδια του και ζητάει βοήθεια από τους φίλους του τον Τρισφαιροπύραυλο και τον Ερμή – ποντίκι. Μπήκε ο Ερμής στον Τρισφαιροπύραυλο και πήγε στην Σελήνη όπου βρήκε το πρώτο παιχνίδι του Ζαχαρία, μετά στο Δία όπου βρήκε το δεύτερο και τέλος στον Κρόνο όπου βρήκε το τρίτο παιχνίδι. Εδώ είναι χαρούμενοι και τελειώνει η αποστολή τους.


Η εκπαιδευτική δράση STEM αναπτύχθηκε μέσω έρευνας σε σύμπραξη του 26ου νηπιαγωγείου Χανίων με το 1o νηπιαγωγείο Μουρνιών. Τα σχολεία αντάλλαξαν μέσω πολυτροπικής επικοινωνίας, καλές πρακτικές, εμπειρίες, βιβλία και ιστοσελίδες σχετικά με το διάστημα και τις δραστηριότητες #STEAM.





Τα παιδιά  θα φτιάξουν τον πρώτο τους αλγόριθμο και θα περιπλανηθούν στο διάστημα και στον Γαλαξία, αναπτύσσοντας παράλληλα τις καλλιτεχνικές και κοινωνικές τους δεξιότητες.

  • Η  δράση δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα κι απευθύνεται σε όλα τα Νηπιαγωγεία της Ελλάδας

Σύνοψη: Τα παιδιά θα δημιουργήσουν ομάδες 3-6 μαθητών. Η κάθε ομάδα καλείται να παρουσιάσει το γαλαξία μας. Η ομάδα θα δημιουργήσει μια πίστα και θα παρουσιάσει στην επιτροπή το ηλιακό μας σύστημα, με βοηθό ένα επιδαπέδιο ρομπότ. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές θα δημιουργήσουν τον πρώτο τους αλγόριθμο.

Σκοπός της δράσης του Νηπιαγωγείου είναι οι μαθητές να έρθουν σε δημιουργική επαφή με τις βασικές έννοιες του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης (computational thinking), αναπτύσσοντας παράλληλα το καλλιτεχνικό τους αισθητήριο και την ικανότητά τους να συνεργάζονται. Επιπλέον, η δράση στοχεύει στην κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών, καθώς δημιουργεί για τα παιδιά την ευκαιρία να κάνουν μία απλή παρουσίαση, μπροστά σε μικρό κοινό, καθώς επίσης να έλθουν σε δημιουργική επαφή με μαθητές από σχολεία άλλων περιοχών της χώρας.