Αρχικά δείξαμε στα παιδιά ppt που παρουσίαζε μια κότα που αφού μεγάλωσε τα κοτοπουλάκια της τους ανέθεσε την εργασία να φυλάξουν και να πολλαπλασιάσουν τα σποράκια ( φακές ) που φύλαγε στην αποθήκη της. Όλα αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να φυτέψουν τα σποράκια για να γίνουν περισσότερα.
Αυτό είναι το ppt
https://drive.google.com/file/d/0B4uWlJrYjdC7OTgtal9QdG9Ya00/view?usp=sharing
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες καθορισμένης από εμάς σύνθεσης, καθώς υπήρχαν ποικίλες υποχρεώσεις που θα αναλάμβανε.
1η ομάδα : Το κοτοπουλάκι ήταν τεμπέλικο και βαριόταν να ποτίζει. ΒΑΡΙΕΜΑΙ, ΒΑΡΙΕΜΑΙ φώναζε...( τεμπέλης το ονόμασε η ομάδα του)
3η ομάδα:Το κοτοπουλάκι ήταν φοβιτσιάρικο και αποφάσισε να κρύψει σε ένα κουτί τα σποράκια. ΦΟΒΑΜΑΙ, ΦΟΒΑΜΑΙ φώναζε... ( φοβιτσιάρης)
Τα παρατηρούσαν για 4 εβδομάδες.
Κάθε εβδομάδα οι ομάδες παρατηρούσαν τα φυτά τους και κάποιες τροποίησαν τη συμπεριφορά τους γιατί έβλλεπαν ότι τα φυτά τους έχουν άλλες ανάγκες.
Κατέγραφαν ζωγραφίζοντας τις παρατηρήσεις τους σε πίνακα διπλής εισόδου και τις υπαγόρευαν στη νηπιαγωγό για να θυμόνται καλύτερα τις παρατηρήσεις τους.