Αρχικά δείξαμε στα παιδιά ppt που παρουσίαζε μια κότα που αφού μεγάλωσε τα κοτοπουλάκια της τους ανέθεσε την εργασία να φυλάξουν και να πολλαπλασιάσουν τα σποράκια ( φακές ) που φύλαγε στην αποθήκη της. Όλα αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να φυτέψουν τα σποράκια για να γίνουν περισσότερα.
Αυτό είναι το ppt
https://drive.google.com/file/d/0B4uWlJrYjdC7OTgtal9QdG9Ya00/view?usp=sharing
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες καθορισμένης από εμάς σύνθεσης, καθώς υπήρχαν ποικίλες υποχρεώσεις που θα αναλάμβανε.
1η ομάδα : Το κοτοπουλάκι ήταν τεμπέλικο και βαριόταν να ποτίζει. ΒΑΡΙΕΜΑΙ, ΒΑΡΙΕΜΑΙ φώναζε...( βαριελεμέςτο ονόμασε η ομάδα του)
2η ομάδα: Το κοτοπουλάκι δεν ήθελε να λερώσει τα ωραία φτεράκια του και χρησιμοποίησε βαμβάκι αντί για χώμα.ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ, ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ φώναζε....( Μπλιαχ)
3η ομάδα:Το κοτοπουλάκι ήταν φοβιτσιάρικο και αποφάσισε να κρύψει σε ένα κουτί τα σποράκια. ΦΟΒΑΜΑΙ, ΦΟΒΑΜΑΙ φώναζε... ( φόβος)
3η ομάδα:Το κοτοπουλάκι ήταν φοβιτσιάρικο και αποφάσισε να κρύψει σε ένα κουτί τα σποράκια. ΦΟΒΑΜΑΙ, ΦΟΒΑΜΑΙ φώναζε... ( φόβος)
4η ομάδα: Το κοτοπουλάκι δεν φοβόταν να λερώσει τα ωραία φτεράκια του, χρησιμοποίησε χώμα και αποφάσισε να το ποτίζε τακτικά και να το βάλει στο παράθυρο για να έχει φως. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ φώναζε... ( εργατικό)
Στα διάφανα ποτήρια (για να παρακολουθούν τις ρίζες) τοποθέτησε κάθε ομάδα χώμα ή βαμβάκι
Κατασκεύασαν και έδωσαν ονομα στο κοτοπουλάκι τους.
Κάθε Παρασκευή, κάθε ομάδα φροντίζει, παρατηρεί και καταγράφει.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ομάδα φόβος, αφού το φυτό είναι κίτρινο και προσπαθεί να βγει από τη μικρή τρυπούλα της κούτας. ( Είναι σιτάρι... λένε, Τί φυτέψατε;;;;;; ρωτάω εγώ)
Μετά από τέσσερις εβδομάδες!!!!
Οι καταγραφές των παιδιών όπως τις υπαγόρευσαν στην εκπαιδευτικό και όπως την ζωγράφισε η κάθε ομάδα